Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás nem más, mint a honlap átalakítása, mely az internetes keresők találati listájában, a lehető legjobb helyezés elérését szolgálja.keresőoptimalizálás

Keresőoptimalizálás árlista

Csomag

Keresőoptimalizálás árak

Leírás

Standard
csomag
99.000 Ft
Keresőoptimalizálás maximum 3 kulcsszóra / kifejezésre, mely tartalmazza az “Egyszeri szolgáltatások” elvégzését, egy maximum 20 oldalból álló weblap esetében.
Standard plusz
csomag
115.000 Ft
Keresőoptimalizálás maximum 3 kulcsszóra / kifejezésre, mely tartalmazza az “Egyszeri szolgáltatások” elvégzését, egy maximum 21-40 oldalból álló weblap esetében.
Webáruház
csomag
132.000 Ft
Keresőoptimalizálás maximum 5 kulcsszóra / kifejezésre, mely tartalmazza az “Egyszeri szolgáltatások” elvégzését egy webáruház / webshop esetében.

A feltüntetett árak az áfát nem tartalmazzák.

 

A munkafolyamat részletezése

  • Kulcsszó meghatározás
  • Tartalom átszerkesztés a meghatározott kulcsszavakkal
  • Forráskód optimalizálás
  • Sitemap (honlaptérkép) készítés és aktiválás
  • Kereső regisztráció (kb. 100 kereső programba)
  • Link ajánlás

 

Kulcsszó meghatározás keresőoptimalizáláson belül

A kulcsszó az Ön által, a webes keresőkbe (pl. Google, Vizsla) gépelt keresőszó. A keresőoptimalizálás során úgy alakítjuk az oldal tartalmát és külső kapcsolatait, hogy a kulcsszavak begépelésekor a kereső a lehető legjobb helyen jelenítse meg az oldalt a találati listában.
Első lépésként meghatározzuk kulcsszavait, amelyek segítségével honlapjának tartalmát felépítheti.
Ehhez szükségünk lesz az Ön segítségére is, ugyanis a kulcsszavak meghatározásakor bele kell képzelnie magát leendő ügyfelei helyébe! Találja ki, hogy melyek lehetnek azok a szavak, amelyeket leendő ügyfele beír a keresőbe, hogy a problémájára megoldást találjon!

Azokat a szavakat is vegye számításba, amelyek Ön szerint fontosak lehetnek.
Ezek alapján mi megvizsgáljuk konkurenciájának weblapjait is, hiszen nem csak a klasszikus értelemben vett konkurens cégek az Ön versenytársai. Ide tartoznak azok is akiknek a weblapja a találati lista első 1-2 oldalán jelenik meg az Ön által is preferált kulcsszóra.

Ezzel a módszerrel összeszedtük a lehetséges kulcsszavakat, majd a Google-t segítségül hívva meghatározzuk, melyek azok a szavak amelyekre leginkább keresnek az emberek.
Erre a 3 kifejezésre fogjuk optimalizálni a honlapját. 

Tartalom (át)szerkesztés a keresőoptimalizáláson belül

A tartalom (át)szerkesztése a meghatározott kulcsszavakkal
A honlap tartalma, azaz a szöveges és képanyagok összeállítása szoros kapcsolatban van a honlapkészítés során előre meghatározott kulcsszavakkal.
Fontos tudni, hogy legyen bármilyen jól megírva a honlap egy-egy oldala, ha nincs benne egy kulcsszó sem, akkor a kereső nehezebben állapítja meg, hogy miről szól. Ha azonban a honlap egy oldalán több kulcsszót is használunk, ugyanezzel a problémával találjuk szembe magunkat.
A kereső nyelvezetét értelmezve: ha valami több mindenről szól, az nem szól semmiről.
Tehát összegezve a lényeget: a szövegezést úgy kell megírni, hogy a holnap egy-egy oldalán csak egy-egy kulcsszó szerepeljen - természetesen minél többször.
Így a keresők egyértelműen látni fogják, hogy az adott oldal miről szól.

Sitemap készítés és aktiválás

A sitemap magyarul oldaltérképet jelent, azaz egy rendezett formátumban tartalmazza a honlap minden egyes oldalát, a honlapon belüli kereszt linkekkel, kép- és szöveg fájlokkal együtt.
Miért van szükségem a sitemap-re?
Az egyes oldalak elkészítésekor célszerű ügyelni arra is, hogy kereszt linkekkel segítsük a keresők "munkáját". A kereszt linkelés azt jelenti, hogy lehetőleg a menün kívül az oldal tartalmi részében is helyezzünk el hivatkozásokat, melyek a honlapon belül egy-egy másik menüpontra mutatnak. Így a keresők egyértelműen látják, hogy az oldalak összetartoznak.
Természetesen erre nincs mindig lehetőség, a tartalmi rész sajátosságaiból kifolyólag.
Sitemap hiányában előfordulhat, hogy a kereső ugyan leindexeli, azaz rögzíti az oldalt, de lehet, hogy a honlap szerkezetéből adódóan a keresők nem tudják egy-egy oldalról megállapítani, hogy az hogyan illeszkedik a honlap egészébe. Ezekben az esetekben van szükség az oldaltérképre, hogy a kereső "szemében" a honlapunk egy kerek egészet alkosson. Így a kereső nemcsak részleteket lát a weboldalból, hanem egy egységes "nagyobb" honlapot és adattartalmat. Az egységes "nagyobb" adattartalom következtében pedig, az Ön honlapja már egy előkelőbb helyet fog elfoglalni a találati listában.

Kereső regisztráció

A keresőkbe történő regisztrációt a honlapkészítés folyamatának egyik befejező fázisaként kell értelmezni. A kereső regisztráció a honlap webcímének regisztrációját jelenti a különböző online keresőkbe, mint például a Google, a Goliat, az MSN, stb.
A kisebb keresők lassabbak, így később találják meg az új honlapokat. Többek között ezen keresők "munkáját" segítjük elő a regisztrációval.
Valószínűleg Ön is tisztában van vele, hogy például egy angol nyelvű keresőben igen kevesen keresnek magyar nyelvű tartalmakat. Jogosan felmerülhet Önben a kérdés:
„Akkor mi értelme van az egésznek?”
A több száz keresőbe (beleértve az idegen nyelvűeket is) történő regisztrálás legfőbb pozitívumai, hogy:
a nagyobb keresők (Google, Goliat, MSN, stb.) könnyebben és gyorsabban megtalálják az Ön honlapját,
a keresőkbe regisztrált link(ek) pedig elősegíti(k) a nagyobb keresők találati listáiban egy előkelőbb hely megszerzését.
A keresőkbe történő regisztrálás tehát fontos, és véleményem szerint elengedhetetlen része a honlap optimalizálásának, ezért az általunk készített honlapokat ingyenesen regisztráljuk.

Link ajánlás a keresőoptimalizálás részeként

A link ajánlás feladata szintén a keresők találati listáiban való, minél előkelőbb helyezés elérésének elősegítése, melynek során a linkgyűjtő oldalakon regisztrálásra kerül az Ön honlapjának webcíme.
Miért jó a link ajánlás?
Az Ön - linkgyűjtő oldalakon elhelyezett - webcíme megannyi bejövő link, melyet a keresők, találati listáik sorrendjének felállításakor szintén súlyozottan értékelnek. A link ajánlás hatékonyságát csak hetekkel a beajánlás végrehajtása után fogja tapasztalni.
Ennek okai, hogy:
Egyes linkgyűjtő oldalakon nem automatikus a link elfogadása, hanem egy adminisztrátor hagyja jóvá vagy vétózza meg a link kihelyezési kérelmét, és akár több hét is eltelhet mire választ kapunk a link ajánlásunkra.
A keresők nem azonnal a link kihelyezése után indexelik a linkgyűjtő oldalt, hanem csak amikor újra az adott oldalon járnak. Ez pedig akár 1-2 hét is lehet.


Forráskód optimalizálás

Mint a szolgáltatás nevéből is látszik itt a programkód megfelelő részeiben hajtjuk végre a szükséges változtatásokat. Ezzel a kiegészítéssel, szinte bármely meghatározott kulcsszó esetében garantálni tudjuk, hogy a honlap a Google listájának első ötven találatában szerepelni fog.
Ezt a referenciákból láthatóan mindig túlteljesítjük. A helyezés ugyanis nemcsak az általunk végzett munkától, hanem a versenytársak ilyen irányú tevékenységének mértékétől is függ.

Az eddig felsorolt munkák elvégzésének időtartama összesen 2-3 hét, mely az előleg beérkezésétől számítandó.
A fenti részfolyamatok elvégzésével vállalom, hogy a weblaphoz, a kulcsszó meghatározás során választott 3 kifejezést a Google keresőjének lehető legjobb találatába pozícionálom.

Fizetési feltételek

A szolgáltatás megkezdése előtt egy számlát állítunk ki az „Egyszeri szolgáltatások” díjának 50%-áról.
Ennek beérkezése után kezdjük a munkát.
Majd annak befejezése és elvégzése után végszámlát állítunk ki.

Az elszámolásra, az optimalizálási munka befejezését
- melyről e-mail értesítést küldünk - követő 1 hónap elteltével kerül sor, mivel legalább ennyi időre van szüksége a Google-nek, hogy a munka során elvégzett minden változtatást érzékeljen.